söndag 12 juli 2015

DET BLEV EN DYR HISTORIA




HEJ VÄNNER!

Idag har det inte gjorts många knop här, sviter från gårdagens 50-årsfest
man får sota för... Men igår hann vi med desto mer! Åkte och köpte ett nytt
syrénträd till framsidan och en syrénhortensia på stam, hit till stenläggningen.
Sen blev det även 4 st, Pampasgräs som kommer ha vita stora vippor och bli
ca 150 cm hög, till baksidan vid altanen. 






Blev så nöjd!
Något jag blev mindre nöjd med var att jag även kom hem med två skadade
däck och fälg. En olycka var framme, så det blir till att åka till verkstaden
imorgon bitti, suck.
Men nu får jag istället tänka på att det bara är en vecka till,
sen blir det semester!!

KRAM
Judita


19 kommentarer:

  1. Nej va f*n va segt! inget kul med bitskador, men huvudsaken är att du är ok! Jag är lite smånervis nu när jag precis tagit körkort såhär på gamla dar.. Vill inte göra gubben sur för att någon repar bilden på maxi typ ;) Tacka vet jag cykeln.. Hihi.

    Så in i jäkla bomben fint ni har det, orkar inte bli mer avis nu. Du är så galet duktig på både in och utsida när det gäller inrednings fix, impad.
    Här håller jag på liksom med mina futtiga DIY-projekt haha.

    Om vi ändå kunde ses nån gång!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Haha, inte bitskador, BILSKADOR!!

    SvaraRadera
  3. Så vansinnigt tråkigt! Lätt hänt! Sånt där kan jag gräma ihjäl mig på hur länge som helst. Hoppas du är bättre på att släppa det!

    Positivt är ju att ni får det om möjligt ännu finare nu med lite nya plantor.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. NEEEJ , fy så trist...Hoppas du fick en skön tur på golfbanan iallafall. Imorgon ska jag ut, tävling , möter maken och sonen som redan försökt psyka ut mig ;)
    Snyggt blir det säkert med de nya planeringarna , älskar dina fina korgmöbler också!
    Allt gott , kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vi har också en skadad bil, men en påkörd en, ska vara 2 v på verkstaden. 2 veckor när man bor på laaaaandet... Uj, uj, uj! Det tär på tålamodet. Hjälper det att golfa mot frustration? : )

    SvaraRadera
  6. Snyggt blev det men att fixa bil är inga roliga pengar!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Gjorde precis samma sak åkte till Blomsterhuset o där var det en trottoarkant. Tycker dom är väldig höga. Spara fälgen o använd den till slangvinda. Bra tips fast ett tråkigt minne. Kram.

    SvaraRadera
  8. OMG så snyggt det blev!!!! Såå mysigt!! Där vill jag hänga någon gång... ;)

    Kraaam
    Petronella

    SvaraRadera
  9. Men lägg av så snyggt det blev!!! NÄR ska vi hänga där och sippa rosé och prata om ALLT??=)
    Sanslöst fint hemma hos er och pergolan är ju toppenfin så exakt: VAD trodde mannen?? :D Klart det blir bra när du är i farten!:)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  10. Neeej så trist med bilen, galet snyggt blev det iallafall!

    Hoppas att du har en underbar semester!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Pampa-gräs... det ska jag lägga på minnet!! Snyggt blev det, men tråkigt med bilen och däcken!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Hej Jättefin pergola ni byggt! Vi tänker bygga en liknande, vad har ni använt för dimension på reglarna?

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Undrar bara, vad är det för plasttak ni använde på altanen?
    Snyggt!!

    SvaraRadera


  15. This Is Really Useful And Nice Information. วิเคราะห์บอล
    This are such great articles. วิเคราะห์บอล This articles can help you to make some new ideas.
    วิเคราะห์บอล I appreciate for reading my blogs.



    SvaraRadera

  16. This are new articles style for you. วิเคราะห์บอล You can find some new idea on this. วิเคราะห์บอล It might help you to write or think some new idea.
    วิเคราะห์บอล Thanks for sharing such a wonderful post.
    วิเคราะห์บอล I am very glad for reading my articles.

    SvaraRadera
  17. Få enkel, snabb och pålitlig kredit från oss på några timmar utan att behöva resa.
    För mer information: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).