söndag 21 juni 2015

BLÅ BLÅ VINDAR...


HEJ VÄNNER!

Ni som följer mig på Instagram (där heter jag judita.valkommenhem)
har mest fått uppdateringar hemifrån den senaste veckan, då jag inte
varit på jobbet pga. en envis sommarförkylning som inte velat ge med sig. 
Här hemma har det inte hänt så vansinnigt mycket, pergolan är helt
klar men vi behövde vänta till vackert väder för att kunna tvätta och
polera upp glastaket. Så den kommer att visas snaaart, mycket snart...!

Annars har jag alltså kurerat mig och tillbringat min vecka här:


Har fått dille på blått här hemma och även sängen fick sig lite ny klädsel.
Kändes "somrigt" och fräscht och så där Thomas Ledin-aktigt, ja ni vet,
Blå Blå Vindar och Vatten, tänker jag på när jag kliver in här...






Känner mig helnöjd med det blå som smugit sig in lite här och där, här
hemma hos oss. Vill du se mer av det blå, så kika in på mitt Instagram-konto!

Nu måste jag upp på taket igen och polera lite till, så jag kan visa er den
där pergolan nån gång!

KRAM
Judita


11 kommentarer:

  1. Jag älskar blått! Vilket härligt sovrum, väldigt ombonat och mysigt.

    /Jenny

    SvaraRadera
  2. O´my o´my så snyggt!
    Kan tänka mig att du sover som en prinsessa där ju...
    Å blått är ju min stora crusch just nu med..;)
    Å pergolan...jag stönade högt här så M tittade upp på mig med ett snett leende...haha..
    Jiiiiises så snyggt det blir!
    Viiiiiiiill haaaaaaa....
    Ha en ny härlig vecka nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. O underbart med det blå i sovrummet!
    Den där pergolan kommer ju bli helt galet bra!
    Glastak, det hade jag aldrig kunnat gissa, men himmel så smart!!
    Kan ju knappt vänta på att få se hela resultatet :))
    Här byggs det ju hall just nu, så det är full fokus där;-)
    Men jag kan ändå inte låta bli att börja fantisera om nästa projekt... o då tar jag gäääärna tag i vårt sovrum ;-)
    Hoppas du mår bättre nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så härligt fräscht det ser ut! Där sover ni gott, gissar jag!

    Ha en fin start på veckan!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Har troligen åkt på samma besvärliga förkylning, därför sitter jag nu hemma i fåtöljen och surfar runt på nätet!
    Tur det för då hittade jag din blogg, du har en jätte fin blogg med en massa härliga bilder som erbjuder både ögongodis och inspiration.
    Ha en skön dag och krya på dig!
    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  6. Åh så snyggt Judita! Jag älskar ju blått så här är det blått jämt året om alltid! Har tom en blå spis!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Så stylish dear!! - som vi gärna säger när vi är i Pjätteryd... : )

    SvaraRadera
  8. Fy för sommarförkylning har sj varit förkyld i snart tre veckor så nu hoppas vi på sol o värme,så snyggt med blått.

    SvaraRadera
  9. Det där med blått är så fint! Love it!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hallå
      Mitt namn Duraid Kanakri jag har bott i Sverige i nästan ett och ett halvt.
      Jag talar det arabiska och ganska bra svenska. Jag är en social, glad och omtänksam kille med ett stort intresse av inredning.
      1. Jag röker inte
      2. Jag har inte husdjur
      3. Jag har inte problem med att betala hyra eller betala räkningar
      Jag letar efter en lägenhet: ett rum och ett vardagsrum med ett kök och ett badrum
      Någonstans i Stockholmsförorten eller Stockholm.
      Jag har en stadig inkomst som jag kan betala i viss mån 3500-4500kr
      Just nu jobbar jag i en restaurang i Stockholm och behöver dsperat en lägenhet.
      För att kunna veta mer om mig eller nå mig, skicka gärna ett meddelande på Facebook eller på telefonnumret ..
      Tel: 0700559928
      med vänliga hälsningar
      Duraid Kanakri

      Radera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).